niedziela, 27 lutego 2011

Zapowiedziana wczoraj

Bardzo lubię wyzwania Lemonade (nie tylko dlatego, że zostałam wyróżniona przez DT Lemonade :)))
Tym razem Finnabair zaproponowała rozpakowywanie, czyli użycie papieru pakowego. Wykorzystałam go jako tło i do stworzenia imitacji trawy. W efekcie powstała kartka wielkanocna. Wszystkie stemple na niej pochodzą z Lemonade (kurczak - kupiony w ubiegłym roku, ale już chyba nie do dostania, nie widzę go na stronie sklepu, słoneczko i kwiatki - stempelek gratisowy, którego też nie mogę znaleźć na stronie sklepu). Reszta to oprócz papieru pakowego papier wizytówkowy, koronka z pobliskiej pasmanterii i ścinki niegdysiejszej kokardy z wiązanki dostanej przy okazji imienin przez moją mamę... A, jeszcze zielona kredka bambino z piórnika mojego młodszego syna. Brakuje mi tylko na słoneczku napisu "Wesołego Alleluja". Myślę, że docelowo się tam pojawi - wzięty z tego stempelka...


1 komentarz: