poniedziałek, 31 stycznia 2011

Pewnie ostatnie na ten rok...

W ubiegłym tygodniu dostałam dwa kalendarze firmowe, a że w firmie wszyscy mają takie takie same papierowe czasomierze, doszłam do wniosku, że swoje osobiste spersonalizuję... Oto efekty. Oba ozdobiłam papierami z serii Tajemniczy ogród Galerii Papieru.
Kalendarz mały. Podobny do tych, które robiłam na Boże Narodzenie, ale tym razem udało mi się zrobić więcej zdjęć, na których uchwyciłam efekt przestrzenny uzyskany dzięki preparatowi Glossy Accents (na kwiatkach).


















































Materiały: papiery z kolekcji Tajemniczy ogród (ten, ten i ten), ćwieki ze scrap.com.pl (te i te), tasiemka kupiona na allegro i koronka z ulubionej pasmanterii, rok ze stempelka Lemonade.

I kalendarz duży. Chciałam, żeby był kobiecy i elegancki. Mam nadzieję, że osiągnęłam zamierzony efekt...
Przód...




































i tył...















Materiały: papiery z kolekcji Tajemniczy ogród (ten i ten), tasiemka i koronka jw.

1 komentarz: