sobota, 1 stycznia 2011

W Nowy Rok - blog!

Udało się! Co prawda na razie wygląda bardzo skromniutko, jest nieco pokraczny i niedopracowany, ale mam nadzieję, że z czasem zyska na urodzie. Mój blog! Pierwszy dzień 2011 roku, a mnie już udało się zrealizować jedno z postanowień z nim związanych i jednocześnie w końcu zrobić to, o czym myślałam już od kilku miesięcy - dołączyć do rzeszy scraperek, które mogą pokazać swoje prace innym.

A tak przy okazji - w pierwszym dniu 2011 roku - chciałam złożyć życzenia znalezienia czasu i sił na realizację wszystkiego, co zaświta w głowie oraz nieograniczonych możliwości w tym zakresie.
Oby rok 2011 okazał się nie gorszy i nie mniej inspirujący niż ten, który właśnie się skończył!

A jak Nowy Rok, to i kalendarze... Te będą odmierzać czas bardzo bliskim mi osobom płci żeńskiej...


Niestety nie mam więcej zdjęć, a kalendarze są u swoich właścicielek. Nie widać efektu przestrzennego na kwiatach, z którego jestem bardzo dumna :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz