piątek, 14 stycznia 2011

W ostatniej chwili

Myślałam, że nie zdążę, bo i na duszy mi smutno, i dzień taki jakiś senny, i ból głowy, ale jednak zebrałam się w sobie i jest - pudełeczko na wyzwanie nr 3 bloga sklepu scrap.com.pl
Plastikowe opakowanie po cukierkach pudrowych prasowanych (bardzo smacznych zresztą) firmy "Jedność" wreszcie doczekało się nowej oprawy. Leżało w szafce od wakacji... Warto czasami zostawić sobie coś, co pozornie do niczego się już nie nadaje... Teraz znowu poleży, bo wykorzystam je prawdopodobnie do zapakowania jakiegoś drobiazgu przy okazji kolejnych świąt Bożego Narodzenia :)))
Materiały, których użyłam, pochodzą w większości ze sklepu scrap.com.pl:
- papiery z kolekcji Zauroczenie - euforia i zachwyt,
- ćwiek czerwony,
- preparat do spękań (na śnieżynce),
- tusz jasnobrązowy (na śnieżynce i serduszku).
Całości dopełniły obowiązkowy w tym wyzwaniu motyw śniegu, czyli u mnie śnieżynka ze Scrapińca oraz wstążka i koronka z nieocenionej bazarkowej pasmanterii...



1 komentarz: