niedziela, 23 stycznia 2011

Wyzwaniowo x2

Ostatni tydzień upłynął mi pod znakiem chorowania. Stać mnie było jedynie na odwiedzanie ulubionych miejsc i podziwianie prac innych, ale sama dopiero dzisiaj nadawałam się do scrapowania i wreszcie zrobiłam zawieszkę, która zaprzątała moją głowę już od dawna.
Choć nie przepadam za Walentynkami, ich wszechobecność i mnie natchnęła do stworzenia czegoś "w miłosnym klimacie".
Zawieszkę zgłaszam do dwóch wyzwań: Wyzwania nr 2 z Magdowo.pl i Wyzwania #11 Lemonade.
Spełnia warunki obydwu, bo jest utrzymana w tonacji zimowej (biało-srebrno-niebieskiej), do ozdobienia kokardy użyłam magdowych pomponików i gałązek z perełkami, ramkę zawieszki stanowi koronka, a w jej wnętrzu znajduje się aniołek z Lemonade. Całości dopełnia zimowe Creamy Morning z ILS-u oraz koronka i tasiemka z pobliskiej pasmanterii.
Oto zdjątka! Nienajlepszej jakości, ale gdy je robiłam, to cudowne dzisiaj słońce przestało właśnie świecić w moje okna :(


Przy okazji zgłaszania wyzwania do Lemonade odwiedziłam bloga sklepu, a tam... zapowiedź nowych papierów i ogłoszenie o okolicznościowych cukieraskach. Patrzcie i podziwiajcie! Kliknięcie na obrazek przeniesie Was we właściwe miejsce...


Jeżeli Wam spodobały się równie mocno jak mnie, ustawiajcie się w kolejce! Ja już pędzę!

2 komentarze:

  1. Śliczna jest :) Dopieszczona w każdym calu :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu i życzymy szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń